גיזום וכריתת עצים בחיפה

עבודה מהירה ואיכותית בכל רחבי הקריות, מספקים שירות ב: קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית אתא, קרית חיים, קרית ים תוך הקפדה על סביבת העץ ועבודה נקייה

להצעת מחיר לגיזום או כריתת עץ בחיפה או בכל אזור הצפון התקשרו

חטיבת עץ- גיזום וכריתת עצים בקריות

בהובלת ד"ר גיא שני ביולוג ומומחה בגיזום עצים

מאז הקמתה של חטיבת עץ גזמנו וכרתנו עצים רבים בחיפה ובאזור הצפון בכלל. העיר חיפה שופעת בעצים וחלקים נרחבים ממנה טבולים ביערות המשווים לה נוף ייחודי. למרות יופים של העצים יש לזכור שעצים יכולים גם להוות סכנה בטיחותית אמיתית. עצים אשר אינם מטופלים כראוי עלולים להישבר ולגרום לאסון בנפש ולנזק כלכלי גדול. עץ שמטופל כהלכה סיכוייו להישבר קלושים.

העבודה בסביבה עירונית דורשת צומת לב ומשנה זהירות. כשאנו גוזמים או כורתים עץ בחיפה אנו מקפידים בצורה מיוחדת לעבוד בבטיחות מרובה על מנת לשמור על שלום הסובבים ושלום רכושכם. העבודה בפועל בגיזום וכריתת עצים בחיפה מתבצעת  על ידי טיפוס או על ידי שימוש במנוף. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מוסדות פרטיים ומוניציפאלים וגם עם לקוחות פרטיים ומספקים לכולם עבודה באיכות גבוהה.

כריתת עץ בשטח בנוי בחיפה

יתרונות העבודה עם הצוות שלנו בכריתת עצים וגיזום עצים בקריות

אנו צוות של מומחים לכריתת עצים, בראשות דר גיא שני מדען מומחה, עם ניסיון עצום בעצים. אנו מציעים מגוון רחב של שירותי כריתת עצים, כולל:

  • כריתת עצים למטרות בנייה או פיתוח
  • כריתת עצים למטרות תחזוקה
  • כריתת עצים למטרות בטיחות

אנו מתמחים בכריתת עצים בדרך בטוחה ויעילה, תוך שמירה על הסביבה. אנו משתמשים בציוד מתקדם ובטכניקות מתקדמות, כדי להבטיח תוצאה איכותית ובטוחה.

בנוסף אנו מביאים עמנו 

  • ידע מקצועי: אנו מכירים את הדינמיקה של העצים וכיצד הם משפיעים על הסביבה. ידע זה מאפשר לנו לבצע את עבודתנו בדרך בטוחה ויעילה, תוך שמירה על הסביבה.
  • ניסיון רב: במשך 20 השנים האחרונות צברנו ניסיון רב בכריתת עצים. ניסיון זה מאפשר לנו להבין את הצרכים של לקוחותינו ולספק להם את השירות הטוב ביותר.
  • גישה לידע ועדכונים: אנו מקפידים לשמור על גישה לידע חדש ומעודכן בחידושים האחרונים בתחום כריתת העצים. ידע זה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את השירותים המתקדמים ביותר.

אם אתם מחפשים צוות מקצועי לכריתת עצים,שמציע שירותים איכותיים, בטוחים ויעילים, תוך שמירה על הסביבה. צרו קשר

מספקים שירות בכריתה וגיזום עצים ב: קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית חיים, קריית אתא, קריית ים, ובעצם בכל רחבי הקריות. גם בחיפה כמובן ואפילו בעכו נהריה וישובי הגליל. בקיצור אנחנו תושבי הצפון ואוהבים לעבוד בו ולספק שירות סופר איכותי, כמו שהיינו רוצים לקבל בעצמנו.